duminică, 7 noiembrie 2010

PRAJITURA CU MERE


INGREDIENTE : 7-8 mere,scortisoara,3-4 linguri zahar,zahar vanilat,400 g biscuiti,1 lingura margarina pt uns tava
BLAT : 5 oua,10 linguri ulei,10 linguri faina,coaja de lamaie


Merele se curata de coaja si de samburi,se dau pe razatoare,se amesteca cu zaharul,scortisoara,zaharul vanilat si 300 g de biscuiti pisati.
Tava se unge cu margarina si se tapeteaza cu 100 g biscuiti.Se pune compozitia de mere si se niveleaza bine.Ouale le separam,albusul se bate spuma cu zaharul,iar galbenusurile se freaca cu uleiul pus ca la maioneza.Punem albusurile spuma si faina peste galbenusuri,alternand.Turnam aceasta compozitie peste cea de mere si dam la cuptorul incins pana se rumeneste.
Eu am facut si putina crema din frisca si ciocolata in parti egale si am pus peste prajitura.E super buna si foarte simplu de facut......

2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie tare interesanta prajiturica asta cu biscuiti, n-am mai facut pana acum. La tine arata tare bine!Te invit si pe la mine cand ai timp. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulumesc andreea!o sa vin cand doresti...e simpla si usor de facut....inceark...pupici.....eu o sa vin sa ti fac prajituri si tu vii sa mi faci furnici n copaci......

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...