marți, 19 iulie 2011

PRAJITURA CU VISINE SI CAISE







INGREDIENTE : 8 oua, 16 linguri de zahar, 16 linguri ulei, 16 linguri faina,coaja de lamaie.....si fructeeeee.....in cazul meu visine si caise.....
Separam ouale,albusul se bate spuma cu zaharul si un praf de sare,adaugat treptat..si mai ales dupa ce incepe sa se formeze spuma de albus.Galbenusul se freaca cu uleiul pus ca la maioneza.Peste care adaugam o parte albus,o parte faina.si coaja de lamaie...Eu nu am pus compozitia in tava de aragaz ci in cea de guguluf.....pe care am mazgalito cu margarina si am turnat compozitia....cand se raceste se rastoarna si se pudreaza cu zahar....siiiii...se mananca cu muuuulta placereeeee......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...