sâmbătă, 26 noiembrie 2011

TORT PENTRU MARIA FEDERICA

    Primul meu tort cu etaj pentru botezul unei fetite frumoasa si cuminte foc. Multumesc parintilor ca au avut incredere in mine si m au lasat sa fac tortul cum doresc eu...
Si apoi aveam atat de multe idei.....a fost tare greu pana m am hotarat...insa finalul mi a placut tareee mult.Si taticul a fost incantat cand a vazut tortul...acum astept reactii...pareri...critici...sugestii si de la invitati si  de la oricine priveste acest tort.....









7 comentarii:

  1. Foarte, foarte, foarte frumos. Felicitari sincere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dlagalas!!!o flumusete! ce critici,numai laude,imi plac volanasele,cu ce decupezi inimioarele alea mici?ai lucrat o gramada la decorat,ursuleti in papuceii de casa,ce tare! si ce decupatoare ai de ti-au iesit florile alea ase faine,atunci?pupici cu sclipici :-)),am pus si eu pasta ca am tot fost rugata de mai multe fete

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragalas! Imi place cum te-ai jucat cu texturile. Un tort reusit! Felicitari, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumes tuturor atat pentru vizita si mai ales pentru comentarii...Va astept cu drag oricand..
    Doinitza inimiorele sunt de la LB..iar floricele sunt facute cu decupatoare de margarete,numai ca petalele le am taiat in 2 si apoi le am modelat

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase creatiile tale! te urmaresc si eu prin GFC de acum, poate vei dori si tu sa ma vizitezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata fenomenal! Fenomenal de dulce..si de simpatic.. :D

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...