luni, 27 februarie 2012

CUM SE FACE O ZAMBILA ( 1 )


    Asa cum v am promis o sa incerc sa va explic si sa va arat cum am facut o zambila.Nu este chiar asa de greu,insa trebuie sa pui muuult suflet,multa atentie si sa ai multa rabdare pentru ca  totul sa iasa asa cum trebuie.
 Sa vedem de ce avem nevoie:

....si un color dust galben ,pe care am uitat sa l adaug in imagine.
 In primul rand indoim un capat al sarmei cu un cleste ,exact asa:
 Facem o bila din pasta de zahar.....
 Dupa care ii dam aceasta forma cu ajutorul degetelor aratatoare...

...eu am pus doar unul pentru ca trebuia sa fac si poza....:))
 Cu foarfeca taiem partea mai lunga  a pastei in trei : 


Pensulam cu apa,sau in cazul meu : am introdus capatul sarmei in lipici pentru pasta,insa foarte putin!!!..si o introducem in centrul bobocului
 Cu ajutorul degetelor incercam sa i dam exact forma unui bobocel....

...formand astfel un boboc de zambila...


 Putem face cati boboci dorim...eu am facut 3.
Acum sa facem florile de zambila.Incepem de unde am impartit pasta in 3:
Imartind fiecare petala in 2....


 Astfel rezulta 6 petale....acum impungem mijlocul florii astfel :
Subtiem fiecare petala cu mare grija sa nu o rupem :


 Acum incercam sa facem niste riduri pe fiecare petala : 




 Pensulam cu apa/lipici capatul sarmei indoit si il introducem in mijlocul florii :
Cu ajutorul degetelor incercam sa i dam aceasta forma :
Cu ajutorul unui ac facem cateva riduri incepand dintre petale spre bulbul florii in jos: 




Acum cu varful degetelor strangem usor fiecare petala incepand din centrul florii spre capat,unde presam si ridicam spre mijloc petala :


Si am terminat o floricica de zambila.Putem face cate dorim...insa acum trebuie sa le lasam sa se usuce cateva ore....cel mai bine dupa o zi pe alta....


Asa ca maine o sa va arat ce mai avem de facut ca sa putem sa formam zambiluta.....va astept cu draaag!!!!
Sper ca pana aici ati reusit sa intelegeti,daca aveti intrebari ...tot cu drag o sa va raspund...!!!

13 comentarii:

  1. Wow, super! Chiar par zambile adevarate! Bravo, mi-ar placea sa am asa talent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!!! Multa migala dar rezultatul extraordinar... Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru rabdare! Dana C.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc tuturor....si ma bucur ca v a placut ceea ce a iesit...Va mai astept cu drag..!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai pus si continuarea la buchetel te rog, ca nu-l gasesc! Dana C.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine explicat, o sa le incerc astazi, multumesc pentru acest tutorial.

    RăspundețiȘtergere
  7. doamne ce faine sant,o intrebare as avea,le faci din pasta de zahar,cumparata,facuta in casa?? mersi mult si felicitari ptr tot ce faci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos...Pasta este cumparata de la LB si chiar asa se numeste: pasta flori.Se lucreaza foarte bine.Spor la lucru si zile frumoase!!

      Ștergere
  8. I have been surfing online more than 2 hours today,
    yet I never found any interesting article like yours.

    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all website owners and
    bloggers made good content as you did, the net will
    be much more useful than ever before.

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...