marți, 6 martie 2012

OUA ALT FEL....

   
     Stiu ca sunt muulte retete pe care le as incerca......insa pana sa intram in post am auzit de o combinatie de care nu mai auzisem.... ceva ...care...mi s a parut ciudat.....: oua ochiuri fierte in apa cu ceapa calita/innabusita si ...cu mamaligaaa.......
 Vreau sa va spun ca mi a placut tare mult gustul......puteti incerca si voi....pentru ca nu este greu de realizat aceasta reteta...:
 Tot ce avem nevoie : oua,ceapa,ulei,sare,cascaval si malai pentru mamaliguta
 Am pus apa la fiert cu sare pentru mamaliga. Pana incepe sa fiarba curatam ceapa cu lacrimi in ochi... si o taiem solzisori,dupa care o lasam sa si astepte randul...
Punem malai in apa clocotita si amestecam sa nu se formeze cocoloase....si lasam sa fiarba la foc incet pana scade apa si mamaliga se  leaga bine.....cum zice o vorba.:cand sta facaletul drept/bat in mamaliga atunci ii facutaa..!!Pana atunci punem apa pentru ochiuri la fiert si ceapa la calit in ulei incins.Nu am mai facut ochiuri asa(romanesti) asa ca atunci cand a inceput sa clocoteasca am pus 2 oua si le am lasat cateva minute.
Cand ceapa s a rumenit o scoatem pe farfurie ,avand grija sa o scurgem bine de ulei.Peste ea asezam  cele 2 oua si totul acompaniem cu o mamaliga fierbinte....Eu am ras si putin cascaval...si a iesit..mmmmm...
Totul arata cam asaaa.....:

 Nu stiu daca am reusit sa va starnesc interesul...insaa....mie mi a placut tare mult ..Gustul dulce al cepei cu aroma de cascaval.....cu ochiurile si mamaligaaaa....mmmmm...delicios!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...