duminică, 12 mai 2013

LONICERA ( MANA MAICII DOMNULUI-CAPRIFOI)


     Mana Maicii Domnului cum imi place mie sa-i spun este o floare deosebita,ce se remarca in primul rand prin parfumul intens pe care il are.La noi in tara predomina mai mult in culorile alb-galben, insa mie mi-a atras atentia combinatie de culori alb-galben-roz. Asa ca am trecut la treaba,am studiat si iata ca am reusit sa redau si frumusetea acestei flori.Iubesc sa modelez floricele din pasta de zahar! Imi este tare,tare draga!!.Cred ca si voua.









4 comentarii:

  1. Ma numesc Torina,admir f mult tot ce am vazut pe acest blog,acestea sint si florile mele preferate.AM citeva intrebari:(daca imi permiti) am studiat cu mare atentie aceste minunate flori si as dori sa le fac si eu dar nu am nici un punct de plecare de care sa ma pot lamuri cu confectionarea lor,sint facute din acea pasta care a dus la atitea controverse?sincer iti spun acum daca nu erai tu sa vad aceasta reteta si sa o folosesc,de unde as fi luat-o pt ca ea nu mai exista publicata decit intimplator de cineva ca tine sau alta colega.Tu ai specificat ca este varianta ta dupa o alta reteta deci iti dau dreptate.Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasta pentru flori este cumparata de la LUMEA BASMELOR.Este destul de complicat sa expliccum am facut florile,insa poti incepe cu flori mai simple,cum sunt zambilele.Tot pe acest blog gasesti tutorial.Succes si spor la lucru....cu timpul o sa vezi ca nu i chiar atat de greu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pt informatii!!o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai am gasit un decupator pt aceasta floare minunata si voi incerca sa vedem ce va iesi.

    RăspundețiȘtergere

... o critica buna poate face minuni....!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...